Vi i HR-huset har gleden av å hjelpe 3StepIT med finne deg som ønsker å arbeide i en nyopprettet koordinatorrolle innen HR mot ledere og ansatte, og som vil utvikle deg innen fagfeltet.
3StepIT er inne i en spennende tid der de er opptatt av å profesjonalisere HR-oppgavene i selskapet, derfor trenger de en ny ressurs på HR. Formålet med denne rollen er å utvikle, koordinere og støtte alle HR-prosesser gjennom hele ansattes livssyklus, gi informasjon og svar på ansattes HR-relaterte spørsmål og sikre effektiv HR-administrasjon og HR-systemstøtte til ledere.
Rollen og arbeidsmiljøet
Stillingen rapporterer til HR Business Manager/Finance Director. I 3stepIT vil du få jobbe i et trygt, godt og inkluderende arbeidsmiljø med høy grad av faglig kompetanse. Selskapet har solide eiere i ryggen, god og stabil økonomi, med ansatte som trives meget godt.
Vi har totalt 44 ansatte på kontoret i Oslo og vår gjenbruksfabrikk på Ski. I 3stepIT vil du være omringet av faglig sterke og hyggelige kollegaer, i moderne lokaler, sentralt i Oslo. Vi tilbyr våre ansatte varierte og utfordrende oppgaver i et internasjonalt arbeidsmiljø med en åpen og sosial bedriftskultur.
Våre ansatte setter stor pris på hverandre. Vi ønsker å rekruttere folk som deler samme arbeidsmoral og verdigrunnlag som oss (positiv-engasjert-ansvarlig-nysgjerrig-fantastisk).
Sentrale arbeidsoppgaver
- Gi informasjon og svar på HR-relaterte spørsmål fra både ansatte og ledere
- Administrere HR-oppgaver og støtte linjeleder gjennom hele ansattes livssyklus, som bla. opplæring, arbeidskontrakter, on- og offboarding planlegging etc.
- Bistå og støtte lokale HR-policyer og prosesser og Group HR-initiativer, som bla., rekruttering, Employee Branding, årlig lønnsgjennomgang, medarbeiderundersøkelser, personalhåndbok, HMS-prosesser, oppfølging av AMU, HR
- rapporteringer, arbeidsrettslige spørsmål etc.
- Systemadministrasjon og oppgaver knyttet til HR-systemet Sympa
- Delta i organisering av lokale medarbeiderarrangementer, som bla. introdager, kick off etc.
- Støtte Lønn i HR-relaterte oppgaver og samarbeide med andre avdelinger eller funksjoner, som bla. mobiltelefoner, adgangskort, kantinebrukere etc.
Kjenner du deg igjen?
Har du høyere utdanning, fortrinnsvis innen HR, og noen års arbeidserfaring? Hva med HR-relaterte prosesser, systemer, norsk arbeidsrett og forstå tariffavtalers praksis – er dette noe du har med deg i kompetansesekken? Om du i tillegg har høy gjennomføringsevne, jobber strukturert og målrettet – ja, da tror vi virkelig du kan trives her!
Vi er opptatt av menneskene som jobber i vår organisasjon – det er jo VI som gjør forskjellen. Å komme inn på mennesker, være sosial og ha gode samarbeidsevner er nøkkelegenskaper for deg som synes denne stillingen virker spennende. Så om du har lyst til å være en positiv pådriver til forenkling og bedrede prosesser, jobbe aktivt ut i 3StepIT sin organisasjon og være med å forme stillingen – i tillegg til å bidra til en grønnere fremtid – Da har vi utrolig lyst til å få deg med på laget!
“Våre ansatte setter stor pris på hverandre. Vi ønsker å rekruttere folk som deler samme arbeidsmoral og verdigrunnlag som oss (positiv-engasjert-ansvarlig-nysgjerrig-fantastisk).”
Vil du søke? Høres stillingen interessant ut og tror du at du har det som skal til? Da hører vi veldig gjerne fra deg. Legg igjen din CV og dropp søknaden i en hektisk hverdag.
Spørsmål? Det er alltid hyggelig å høre fra deg, kontakt Ingvild for en prat.
Søknadsfrist? Søk heller tidlig enn sent, men helst innen 20.11.22.
Oppstart? Gjerne så snart som mulig, men vi tar selvfølgelig hensyn til oppsigelsestid.